Szkoła do hymnu!
W naszej świetlicy Święto Niepodległości trawa kilka dni. Podejmowaliśmy różne działania: plastyczne, muzyczne, wykonywaliśmy różne konstrukcje z klocków, układaliśmy puzzle, rozwiązywaliśmy krzyżówki i różne zagadki.
http://www.polskatolubie.pl/cwiczenia-na-tablice-interaktywna/
Poznaliśmy historię niedźwiedzia Wojtka, który pomagał polskim żołnierzom walczyć o wolność i niepodległość Polski.
Dowiedzieliśmy się więcej o godle: przypomnieliśmy znaną legendę, ale także dowiedzieliśmy się
jak orły żyją w naturze.
Stworzyliśmy symboliczny wizerunek orła, który pokazuje, że każdy z nas może swoją pracą i staraniem tworzyć niepodległość Polski.
Dyniowe szaleństwo
autor: Jakub Żąk
https://app.genial.ly/editor/6370ba67839aab0012df2eb9?from=inspiration
Dzień pełen niespodzianek
Zwykły wtorek ( 25 X) okazał się całkiem niezwykły. Po pierwsze zaćmienie słońca. Wprawdzie niebo było całkowicie zasłonięte chmurami, ale dobry wiatr robił co mógł, żeby choć trochę uchylić rabka tajemnicy. I udało się ! Wypatrzyliśmy!
Potem Kuba przyniósł do świetlicy żabę ! Prawdziwą! Amelka, stwierdziła, że to musiała być zaklęta księżniczka, bo skądby na naszym boisku wzięła się żaba wodna?
Ale nie koniec na tym. Dzisiaj był Dzień Origami więc pod okiem ekspertów Olgi i Bruna Sanderów zrobiliśmy łabędzie, które od razu wskoczyły do naszej rzeki, nad którą wyrosło pełno muchomorów.
Plakat z rzeką powstaje na potrzeby projektu eTwinning "Spotkanie nad rzeką". Wyjaśnia, w jaki sposób oznacza się strony rzeki.
Tydzień kodowania 2022
Polska jest jednym z liderów Europejskiego Tygodnia Kodowania – w 2020 r. zajęliśmy pierwsze miejsce w rankingu, ubiegły rok zakończyliśmy z wynikiem ponad 15 tysięcy inicjatyw i trzecim miejscem na podium. Jak co roku, Świetliczaki biorą udział w różnych aktywnościach, w których rozwijają myślenie komputacyjne i stawiają pierwsze kroki w nauce programowania. W tym roku bierzemy także udział w dwóch międzynarodowych wyzwaniach dla wszystkich, w których działamy wspólnie z innymi szkołami.
Challenge 4ALL
Activity description:
1. Pupils make autumn pixel pictures according to the code.
2. Pupils respect the color model on the card and create autumn products from Lego.
3. Pupils create a code using graphic symbols. According to the code, we will program the floor robots in the autumn garden.
We can add students' works to the common bulletin board:
1. Pupils make autumn pixel pictures according to the code.
2. Pupils respect the color model on the card and create autumn products from Lego.
3. Pupils create a code using graphic symbols. According to the code, we will program the floor robots in the autumn garden.
We can add students' works to the common bulletin board:
Co robimy?
Tworzymy i odkodowujemy obrazki pixel art.
Rozwiązujemy interaktywne zadania z elementami kodowania.
Tworzymy algorytmy krokowe i wg nich wykonujemy: masy plastyczne i chleb.
Remiksujemy animacje w scratch, stworzone przez naszych kolegów
Pixel art
Odkodowujemy obrazki od partnerów.
Interaktywne gry z kodowaniem
Gra przygotowana przez szkołę w Rumunii, w ramach projektu Wonders of the world. https://wordwall.net/pl/resource/36928434/wonders-of-the-world-the-etwinning-project
Gry znalezione w sieci
Algorytmy
Jak zrobić masy plastyczne?
Zabawa klockami też może uczyć kodowania.
Subskrybuj:
Posty (Atom)