Nauczyciele zrobili sobie zdjęcie przed głównymi drzwiami każdej szkoły z uczniami i rowerami oraz ze swoim hasłem na plakacie lub banerze.
Students want to know more about the mysterious inscription which is related to the Sun, and they start to explore the Solar System: they create a presentation about the Planets:
Rysunek Mercury opis Ziemia
Mercury
Venus
Earth
Mars
Jupiter
Saturn
Uranus
Neptune
Pluto
10. Sun
This is the** Google ppt link**
KOTY KALENDARZ NA PAŹDZIERNIK
https://forms.gle/zfEJ9cA1kDwe8BwSA
Code week
4 ALL CHALLENGE
Event:
SHORT TALES, LONG TAILS
Code :
cw24-cETWW
TUTORIAL:
https://codeweek.eu/codeweek4all
https://create.kahoot.it/share/e-safety-quiz-smart-kids-simple/94fa9e65-d05c-41ba-b93b-b59e9bb2c24c
PIXEL ART ABOUT CATS
Title
Online pixel art
URL
https://www.zaplycode.it/play/home
Drodzy partnerzy, każda szkoła tworzy identyfikator kota (imię, wiek, kolory, duży/mały, chudy/gruby, długie/krótkie futro, osobowość), a następnie losuje identyfikator kota partnera.
Uzupełnij poniższą tabelę informacjami o Kocie.
https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing
Szkoły są dopasowane w poniższej tabeli.
Każda szkoła losuje identyfikator partnera.
https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing
Konkurs kotów: wybieramy jednego Kota.
To będą główni bohaterowie naszych opowieści.
Każda szkoła wybiera 1 kota.
Drodzy Partnerzy, oto kalendarz na październik
Projekt przedstawiono uczniom na stronie 1.1.
Uczniowie są zapraszani do TwinSpace: możemy utworzyć konto klasowe lub konto dla każdego ucznia
Rozwiązują quiz dotyczący bezpieczeństwa w sieci na stronie 4.3
Przedstawiają się na stronie 2.3
Tworzą wspólne logo na stronie 5
Termin wykonania wszystkich zadań: 31 października
Termin ankiety wstępnej dla studentów: 20 października
https://www.canva.com/design/DAGN6-VfCG8/uUVaOHIvW-i6lwpMZ9Ix6A/edit
STEAM
https://forms.gle/khUBb2wCuWuke8pQ9 kodowanie inspirowane jesienią
Bioróżnorodność
Październik
for student https://forms.gle/9Jvszv1R8a9MMRpg8
for teacher https://forms.gle/2uyaYhpKcLTCj6cV6
Budujemy różne środowiska życia - uczniowie tworzą modele przestrzenne różnych środowisk życia zwierząt - jezior, oceanów, rzek, gór, łąk, pustyń, sawann itp. Następnie je opisują i wspólnie tworzymy Wielką Księgę Różnorodności Biologicznej Pustynia czy ocean
Tworzenie herbarium z lokalnymi roślinami - eBook w Bokcreator. Każda klasa dodaje zdjęcia i rysunek dwóch roślin z opisem do herbarium.https://www.canva.com/design/DAGSnF0FP9c/mnoUcx27b0Mgfo0oHi3I2g/edit
Październik - Gdybym był zwierzęciem, byłbym... - prezentacja wspólna - każdy z partnerów przygotowuje model lub obrazek/rysunek jednego zagrożonego zwierzęcia i odpowiada na pytanie „Gdybym był zwierzęciem, byłbym...” oraz pisze, dlaczego byłbym tym zwierzęciem – zapisujemy w Chatterpix „Cześć, jestem tygrysem sumatrzańskim (lub inną nazwą zwierzęcia)” i zapisujemy odpowiedź na pytanie w Canva.
Codeweek – zadania z kodowania i dekodowania na temat różnorodności biologicznej
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz