1. Nauczyciele zrobili sobie zdjęcie przed głównymi drzwiami każdej szkoły z uczniami i rowerami oraz ze swoim hasłem na plakacie lub banerze.

Students want to know more about the  mysterious inscription which is related to the Sun, and they start to explore the Solar System: they create a presentation about the Planets:

Rysunek Mercury opis Ziemia

  1. Mercury

  2. Venus

  3. Earth

  4. Mars

  5. Jupiter

  6. Saturn

  7. Uranus

  8. Neptune

  9. Pluto

10. Sun

This is the** Google ppt link**

KOTY KALENDARZ NA PAŹDZIERNIK

https://forms.gle/zfEJ9cA1kDwe8BwSA

Code week

4 ALL CHALLENGE

https://codeweek.eu/

Event:

SHORT TALES, LONG TAILS

Code :

cw24-cETWW

TUTORIAL:

https://codeweek.eu/codeweek4all

https://create.kahoot.it/share/e-safety-quiz-smart-kids-simple/94fa9e65-d05c-41ba-b93b-b59e9bb2c24c

PIXEL ART ABOUT CATS

Add item

Title

Online pixel art

URL

https://www.zaplycode.it/play/home

Drodzy partnerzy, każda szkoła tworzy identyfikator kota (imię, wiek, kolory, duży/mały, chudy/gruby, długie/krótkie futro, osobowość), a następnie losuje identyfikator kota partnera.

  1. Uzupełnij poniższą tabelę informacjami o Kocie.

https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing

  1. Szkoły są dopasowane w poniższej tabeli.

Każda szkoła losuje identyfikator partnera.

https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing

  1. Konkurs kotów: wybieramy jednego Kota.

To będą główni bohaterowie naszych opowieści.

Każda szkoła wybiera 1 kota.

Drodzy Partnerzy, oto kalendarz na październik

  1. Projekt przedstawiono uczniom na stronie 1.1.

  1. Uczniowie są zapraszani do TwinSpace: możemy utworzyć konto klasowe lub konto dla każdego ucznia

  1. Rozwiązują quiz dotyczący bezpieczeństwa w sieci na stronie 4.3

  1. Przedstawiają się na stronie 2.3

  1. Tworzą wspólne logo na stronie 5

Termin wykonania wszystkich zadań: 31 października

Termin ankiety wstępnej dla studentów: 20 października

https://www.canva.com/design/DAGN6-VfCG8/uUVaOHIvW-i6lwpMZ9Ix6A/edit

STEAM

https://forms.gle/khUBb2wCuWuke8pQ9 kodowanie inspirowane jesienią

Bioróżnorodność

Październik

for student https://forms.gle/9Jvszv1R8a9MMRpg8

for teacher https://forms.gle/2uyaYhpKcLTCj6cV6

  1. Budujemy różne środowiska życia -  uczniowie tworzą modele przestrzenne różnych środowisk życia zwierząt - jezior, oceanów, rzek, gór, łąk, pustyń, sawann itp. Następnie je opisują i wspólnie tworzymy Wielką Księgę Różnorodności Biologicznej Pustynia czy ocean

  2. Tworzenie herbarium z lokalnymi roślinami - eBook w Bokcreator. Każda klasa dodaje zdjęcia i rysunek dwóch roślin z opisem do herbarium.https://www.canva.com/design/DAGSnF0FP9c/mnoUcx27b0Mgfo0oHi3I2g/edit

  3. Październik - Gdybym był zwierzęciem, byłbym... -  prezentacja wspólna - każdy z partnerów przygotowuje model lub obrazek/rysunek jednego zagrożonego zwierzęcia i odpowiada na pytanie „Gdybym był zwierzęciem, byłbym...” oraz pisze, dlaczego byłbym tym zwierzęciem – zapisujemy w Chatterpix „Cześć, jestem tygrysem sumatrzańskim (lub inną nazwą zwierzęcia)” i zapisujemy odpowiedź na pytanie w Canva.
    Codeweek – zadania z kodowania i dekodowania na temat różnorodności biologicznej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz