OPIS PROJEKTU
https://docs.google.com/document/d/13h08QWlMdQmzwo7STbMacs4c1Nm1HFVU508YfMPyLNk/edit
Prezentacja o projekcie
https://www.canva.com/design/DAGKrVdQYNk/5dZCpGNTPtnVvXcLWTW-DA/view?
Nauczyciele przedstawiają się :
https://padlet.com/onderkiraman2/shot-tales-long-tails-etwinning-project-teacher-ntrouctions-kfbvb0lw7gr49lik
Znacznik szkoły na mapie Europy.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1mm3ZG5_QXucEyLsH7Hp8lNe_IxnJVpk&usp=sharing
Uczniowie przedstawiają się na tablicy DIGIPAD
https://digipad.app/p/848549/376b6ed26895f
Prezentacja szkoły :
https://www.canva.com/design/DAGnE2-j_lo/oXmnYWmc72i0u_1RVJc1RQ/edit?utm_content=DAGnE2-j_lo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
Wspólnie tworzymy logo projektu

Link to the collaborative logo on Canva ( ccordinator M. Reszko Poland)
https://www.canva.com/design/DAGQrQnXGFo/B8W7yE0lCiD99ovfUH2KOQ/edit?utm_content=DAGQrQnXGFo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Games with our cats
https://interacty.me/projects/d368562595035a51
games offline
Download
Download
Każda szkoła tworzy opis kota (imię, wiek, kolory, duży/mały, chudy/gruby, długie/krótkie futro, osobowość), a następnie losuje identyfikator kota partnera i go ilustruje.
https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing
My tworzymy portrety Calipso, opisanej przez dzieci z Kiszyniowa, Mołdawi
https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing
Konkurs kotów: wybieramy głównego bohatera naszych opowieści.
Każda szkoła wybiera 1 kota i oddaje na niego głos w formularzu.
And the winner is......... FLAME
He is two years old.
He is orange, black and white.
He is small and a bit fat.
He has got a short soft fur.
He is smart, curious, playful, energetic, kind, friendly, he is popular among other cat, he can tell a lot of funny stories, he has a medallion with his name on the neck.

https://forms.gle/tVWS6neop5XEgWBMA
Wspólnie tworzymy e-booka z Book Creator. Głównym bohaterem jest Kot Flame .
Prezentacja podzielona jest na następujące tematy: Jak masz na imię, Kolory, Przedmioty szkolne, Liczby 1-20, Części ciała, Ubrania letnie.
Każda szkoła wybiera temat. Uczniowie piszą krótką i prostą opowieść w języku angielskim na wybrany temat. Jest to krótki dialog składający się z prostych słów oraz pytań i odpowiedzi.
Każda szkoła może wykorzystać 1 stronę e-booka: uczniowie mogą wykorzystać słownictwo i pytania związane z wybranym tematem (na przykład „Co to jest?” „Jaki to kolor?” itd.)
Każda szkoła tworzy teatrzyk kukiełkowy (używając tekturowego pudełka lub innych materiałów).
Uczniowie czytają opowieść dopasowanego partnera.
Wykonują kukiełki dla bohaterów bajki (używając drewnianych łyżek lub innych materiałów).
Do opowieści można dodać jedną lub dwie inne postacie (ludzi lub zwierzęta).
Odgrywają opowieść za pomocą kukiełek.
Nagrywamy film i umieszczamy go w e-booku, obok opowiadania napisanego przez szkołę partnerską.
If you are from Italy, Greece, Poland, Romania, Spain, Türkiye, please choose 3 tasks in the document below.
https://docs.google.com/document/d/1hQOR4LxOEYUcU5df2rFNQkHFWFoPORIQEqM-KWXyAWI/edit?usp=drivesdk
If you are from other countries, you will only write the translations of the 15 words in your own language.
https://www.canva.com/design/DAGkoG0sFPQ/bflcr8mY6Yk4D9cd0ooYFg/edit
https://digipad.app/p/848549/376b6ed26895f
- Tworzą i zakładają maski kotów.
- Zróbcie grupowe zdjęcie uczniów w maskach.
-Stwórzcie chmurę słów zawierającą imiona wszystkich uczniów.
-Zrób 4 zdjęcia swojej szkoły: frontowe drzwi, ogrodzenie (ponieważ koty lubią ogrodzenia), salę lekcyjną i plac zabaw.
-Stwórz kolaż przy użyciu popularnego programu Canva, wykorzystując te zdjęcia.
https://www.canva.com/design/DAGnE2-j_lo/oXmnYWmc72i0u_1RVJc1RQ/edit?utm_content=DAGnE2-j_lo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
Wspólnie tworzymy logo projektu


Link to the collaborative logo on Canva ( ccordinator M. Reszko Poland)
https://www.canva.com/design/DAGQrQnXGFo/B8W7yE0lCiD99ovfUH2KOQ/edit?utm_content=DAGQrQnXGFo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Games with our cats
https://interacty.me/projects/d368562595035a51
games offline
Download
Download
Wymyślamy bohaterów naszych spektakli .
Każda szkoła tworzy opis kota (imię, wiek, kolory, duży/mały, chudy/gruby, długie/krótkie futro, osobowość), a następnie losuje identyfikator kota partnera i go ilustruje.
Nasz kotek to Cukierek. Jego portrtet wg naszego opisu tworzy szkoła w Mołdawii.
https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing
My tworzymy portrety Calipso, opisanej przez dzieci z Kiszyniowa, Mołdawi
https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing
Konkurs kotów: wybieramy głównego bohatera naszych opowieści.
Każda szkoła wybiera 1 kota i oddaje na niego głos w formularzu.
And the winner is......... FLAME
He is two years old.
He is orange, black and white.
He is small and a bit fat.
He has got a short soft fur.
He is smart, curious, playful, energetic, kind, friendly, he is popular among other cat, he can tell a lot of funny stories, he has a medallion with his name on the neck.

https://forms.gle/tVWS6neop5XEgWBMA
Wspólnie tworzymy e-booka z Book Creator. Głównym bohaterem jest Kot Flame .
Prezentacja podzielona jest na następujące tematy: Jak masz na imię, Kolory, Przedmioty szkolne, Liczby 1-20, Części ciała, Ubrania letnie.
Każda szkoła wybiera temat. Uczniowie piszą krótką i prostą opowieść w języku angielskim na wybrany temat. Jest to krótki dialog składający się z prostych słów oraz pytań i odpowiedzi.
Każda szkoła może wykorzystać 1 stronę e-booka: uczniowie mogą wykorzystać słownictwo i pytania związane z wybranym tematem (na przykład „Co to jest?” „Jaki to kolor?” itd.)
Każda szkoła tworzy teatrzyk kukiełkowy (używając tekturowego pudełka lub innych materiałów).
Uczniowie czytają opowieść dopasowanego partnera.
Wykonują kukiełki dla bohaterów bajki (używając drewnianych łyżek lub innych materiałów).
Do opowieści można dodać jedną lub dwie inne postacie (ludzi lub zwierzęta).
Odgrywają opowieść za pomocą kukiełek.
Nagrywamy film i umieszczamy go w e-booku, obok opowiadania napisanego przez szkołę partnerską.
Tworzymy wielojęzyczny słownik o kotach za pomocą Canva.
If you are from Italy, Greece, Poland, Romania, Spain, Türkiye, please choose 3 tasks in the document below.
https://docs.google.com/document/d/1hQOR4LxOEYUcU5df2rFNQkHFWFoPORIQEqM-KWXyAWI/edit?usp=drivesdk
If you are from other countries, you will only write the translations of the 15 words in your own language.
https://www.canva.com/design/DAGkoG0sFPQ/bflcr8mY6Yk4D9cd0ooYFg/edit
CODE WEEK
During Code Week, we invite you to join us in coding
Code : cw24-cETWW
In the table we pair up. Each partner creates a task for their matched partner. The task for the partner and the task we solve are placed in the book
https://docs.google.com/document/d/1u4fb5gSAauS5NHOb3ePaSsI0k9nHV3KCMV3N-EfVjGs/edit?usp=sharing
PRACE DODATKOWE
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz