Krótkie historie, długie ogonki

 


OPIS PROJEKTU

 https://docs.google.com/document/d/13h08QWlMdQmzwo7STbMacs4c1Nm1HFVU508YfMPyLNk/edit




Prezentacja o projekcie 


https://www.canva.com/design/DAGKrVdQYNk/5dZCpGNTPtnVvXcLWTW-DA/view?



 Nauczyciele przedstawiają się :

https://padlet.com/onderkiraman2/shot-tales-long-tails-etwinning-project-teacher-ntrouctions-kfbvb0lw7gr49lik

 Znacznik szkoły na  ​​mapie  Europy. 

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1mm3ZG5_QXucEyLsH7Hp8lNe_IxnJVpk&usp=sharing











Uczniowie przedstawiają się na tablicy DIGIPAD 
https://digipad.app/p/848549/376b6ed26895f

- Tworzą i zakładają maski kotów.
- Zróbcie grupowe zdjęcie uczniów w maskach.






















-Stwórzcie chmurę słów zawierającą imiona wszystkich uczniów.




Prezentacja szkoły :
-Zrób 4 zdjęcia swojej szkoły: frontowe drzwi, ogrodzenie (ponieważ koty lubią ogrodzenia), salę lekcyjną i plac zabaw.
-Stwórz kolaż przy użyciu popularnego programu Canva, wykorzystując te zdjęcia.

















https://www.canva.com/design/DAGnE2-j_lo/oXmnYWmc72i0u_1RVJc1RQ/edit?utm_content=DAGnE2-j_lo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton




Wspólnie tworzymy logo projektu 











  


Link to the collaborative logo on Canva ( ccordinator M. Reszko Poland)


https://www.canva.com/design/DAGQrQnXGFo/B8W7yE0lCiD99ovfUH2KOQ/edit?utm_content=DAGQrQnXGFo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton



Games with our cats
https://interacty.me/projects/d368562595035a51
games offline
Download
Download












Wymyślamy bohaterów  naszych  spektakli . 


Każda szkoła tworzy opis  kota (imię, wiek, kolory, duży/mały, chudy/gruby, długie/krótkie futro, osobowość), a następnie losuje identyfikator kota partnera i go ilustruje. 


Nasz kotek to Cukierek. Jego portrtet wg naszego opisu tworzy szkoła w Mołdawii.









https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing




My tworzymy portrety  Calipso, opisanej przez dzieci z Kiszyniowa, Mołdawi



 

























https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing

 Konkurs kotów: wybieramy głównego bohatera naszych opowieści. 

Każda szkoła wybiera 1 kota i oddaje na niego głos w formularzu. 

And the winner is......... FLAME

He is two years old.

He is orange, black and white.

He is small and a bit fat.

He has got a short soft fur.

He is smart, curious, playful, energetic, kind, friendly, he is popular among other cat, he can tell a lot of funny stories, he has a medallion with his name on the neck.










https://forms.gle/tVWS6neop5XEgWBMA




Wspólnie tworzymy e-booka z Book Creator. Głównym bohaterem jest Kot Flame .

Prezentacja podzielona jest na następujące tematy: Jak masz na imię, Kolory, Przedmioty szkolne, Liczby 1-20, Części ciała, Ubrania letnie.

Każda szkoła wybiera temat. Uczniowie piszą krótką i prostą opowieść w języku angielskim na wybrany temat. Jest to krótki dialog składający się z prostych słów oraz pytań i odpowiedzi.

Każda szkoła może wykorzystać 1 stronę e-booka: uczniowie mogą wykorzystać słownictwo i pytania związane z wybranym tematem (na przykład „Co to jest?” „Jaki to kolor?” itd.)


Każda szkoła tworzy teatrzyk kukiełkowy (używając tekturowego pudełka lub innych materiałów).

Uczniowie czytają opowieść dopasowanego partnera.

Wykonują kukiełki dla bohaterów bajki (używając drewnianych łyżek lub innych materiałów).

Do opowieści można dodać jedną lub dwie inne postacie (ludzi lub zwierzęta).

Odgrywają opowieść za pomocą kukiełek.

Nagrywamy film i umieszczamy go w e-booku, obok opowiadania napisanego przez szkołę partnerską.

















Tworzymy wielojęzyczny słownik o kotach za pomocą Canva.



If you are from Italy, Greece, Poland, Romania, Spain, Türkiye, please choose 3 tasks in the document below.

https://docs.google.com/document/d/1hQOR4LxOEYUcU5df2rFNQkHFWFoPORIQEqM-KWXyAWI/edit?usp=drivesdk


If you are from other countries, you will only write the translations of the 15 words in your own language.



https://www.canva.com/design/DAGkoG0sFPQ/bflcr8mY6Yk4D9cd0ooYFg/edit


CODE WEEK 


During Code Week, we invite you to join us in coding  


Code :   cw24-cETWW

In the table we pair up. Each partner creates a task for their matched partner. The task for the partner and the task we solve are placed in the book

https://docs.google.com/document/d/1u4fb5gSAauS5NHOb3ePaSsI0k9nHV3KCMV3N-EfVjGs/edit?usp=sharing

















PRACE DODATKOWE 









































EWALUACJA 




















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz