Krótkie historie, długie ogonki

 

https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing



https://docs.google.com/document/d/13h08QWlMdQmzwo7STbMacs4c1Nm1HFVU508YfMPyLNk/edit


KALENDARZ NA WRZESIEŃ

🔴🔴 KALENDARZ NA WRZESIEŃ 🔴🔴

 

1) Nauczyciele przedstawiają się na stronie 2.2:

https://padlet.com/onderkiraman2/shot-tales-long-tails-etwinning-project-teacher-ntrouctions-kfbvb0lw7gr49lik

 

2) Dodają znacznik swojej szkoły do ​​mapy Europy na stronie 2.1:

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1mm3ZG5_QXucEyLsH7Hp8lNe_IxnJVpk&usp=sharing

 




 Maski kotów


This is the presentation of the project
 
LINK:

https://www.canva.com/design/DAGKrVdQYNk/5dZCpGNTPtnVvXcLWTW-DA/view?


Drodzy studenci,
proszę o wypełnienie tej ankiety na początku projektu.

Dziękujemy za współpracę! 

 

POŁĄCZYĆ

 

   https://forms.gle/zfEJ9cA1kDwe8BwSA


 Drodzy partnerzy, każda szkoła tworzy identyfikator kota (imię, wiek, kolory, duży/mały, chudy/gruby, długie/krótkie futro, osobowość), a następnie losuje identyfikator kota partnera.

 

1) Uzupełnij poniższą tabelę informacjami o Kocie. 

https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing

 

2) Szkoły są dopasowane w poniższej tabeli.

Każda szkoła losuje identyfikator partnera.

https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing

 

 

3) Konkurs kotów: wybieramy jednego Kota.

To będą główni bohaterowie naszych opowieści.

Każda szkoła wybiera 1 kota. 



Październik

 

1) Projekt przedstawiono uczniom na stronie 1.1.


2) Uczniowie są zapraszani do TwinSpace: możemy utworzyć konto klasowe lub konto dla każdego ucznia 

 

3) Rozwiązują quiz dotyczący bezpieczeństwa w sieci na stronie 4.3

 

4) Przedstawiają się na stronie 2.3

 

6) Tworzą wspólne logo na stronie 5 

 

 Termin wykonania wszystkich zadań: 31 października

Termin ankiety wstępnej dla studentów: 20 października 

 

 

 

 

Listopad 

 

Każda szkoła tworzy identyfikator kota (imię, wiek, kolory, duży/mały, chudy/gruby, długie/krótkie futro) i losuje identyfikator kota partnera.

Konkurs dla kotów: wybieramy jednego Kota.

To będą główni bohaterowie naszych opowieści.

 

 

 

Grudzień-luty

 

Wspólnie tworzymy e-booka z Book Creator. 

Głównym bohaterem jest Kot.

Prezentacja podzielona jest na następujące tematy: Jak masz na imię, Kolory, Przedmioty szkolne, Liczby 1-20, Części ciała, Ubrania letnie.

Każda szkoła wybiera temat.

Uczniowie piszą krótką i prostą opowieść w języku angielskim na wybrany temat.

Jest to krótki dialog składający się z prostych słów oraz pytań i odpowiedzi.

Główną postacią jest Kot. Można dodać jedną lub dwie inne postacie.

 

Każda szkoła może wykorzystać 1 stronę e-booka: uczniowie mogą wykorzystać słownictwo i pytania związane z wybranym tematem (na przykład „Co to jest?” „Jaki to kolor?” itd.)

 

 

 

 

Marzec-kwiecień 

 

  1. 1) Szkoły są dopasowywane.

Każda szkoła tworzy teatrzyk kukiełkowy (używając tekturowego pudełka lub innych materiałów).

Uczniowie czytają opowieść dopasowanego partnera.

Wykonują kukiełki dla bohaterów bajki (używając drewnianych łyżek lub innych materiałów). 

Do opowieści można dodać jedną lub dwie inne postacie (ludzi lub zwierzęta). 

Odgrywają opowieść za pomocą kukiełek.

Nagrywamy film i umieszczamy go w e-booku, obok opowiadania napisanego przez szkołę partnerską.

Film umieściliśmy również na mapie Google na stronie „Nasze szkoły na mapie Europy”. 

 

W końcu mamy e-booka z najważniejszymi tematami, których uczniowie uczą się w pierwszej klasie.

Tematy są przedstawione w zabawny i interesujący sposób.

 

2) Tworzymy wielojęzyczny słownik o kotach za pomocą Canva.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz