Krótkie historie, długie ogonki

 


OPIS PROJEKTU

 https://docs.google.com/document/d/13h08QWlMdQmzwo7STbMacs4c1Nm1HFVU508YfMPyLNk/edit




Prezentacja o projekcie 


https://www.canva.com/design/DAGKrVdQYNk/5dZCpGNTPtnVvXcLWTW-DA/view?



 Nauczyciele przedstawiają się :


https://padlet.com/onderkiraman2/shot-tales-long-tails-etwinning-project-teacher-ntrouctions-kfbvb0lw7gr49lik

 Znacznik szkoły na  ​​mapie  Europy. 

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1mm3ZG5_QXucEyLsH7Hp8lNe_IxnJVpk&usp=sharing











Uczniowie przedstawiają się na tablicy DIGIPAD 
https://digipad.app/p/848549/376b6ed26895f

- Tworzą i zakładają maski kotów.






















-Stwórzcie chmurę słów zawierającą imiona wszystkich uczniów.




Prezentacja szkoły :

-Zrób 4 zdjęcia swojej szkoły: frontowe drzwi, ogrodzenie (ponieważ koty lubią ogrodzenia), salę lekcyjną i plac zabaw.
-Stwórz kolaż przy użyciu popularnego programu Canva, wykorzystując te zdjęcia.









Rezultat: 







https://www.canva.com/design/DAGnE2-j_lo/oXmnYWmc72i0u_1RVJc1RQ/edit?utm_content=DAGnE2-j_lo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton




Wspólnie tworzymy logo projektu, które będzie przedstawiało grupę kotków reprezentujących  każdy zespół. My wspólnie tworzymy portret Cukierka. I przy okazji czytamy książkę, o jego przygodach "Cukierku, Ty łobuzie!" 











  


Link to the collaborative logo on Canva ( ccordinator M. Reszko Poland)


https://www.canva.com/design/DAGQrQnXGFo/B8W7yE0lCiD99ovfUH2KOQ/edit?utm_content=DAGQrQnXGFo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton



Games with our cats
https://interacty.me/projects/d368562595035a51
games offline
Download
Download












Wymyślamy bohaterów  naszych  spektakli . 


Każda szkoła tworzy opis  kota (imię, wiek, kolory, duży/mały, chudy/gruby, długie/krótkie futro, osobowość), a następnie losuje identyfikator kota partnera i go ilustruje. 


Nasz kotek to Cukierek. Jego portrtet wg naszego opisu tworzy szkoła w Mołdawii.









https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing




My tworzymy portrety  Calipso, opisanej przez dzieci z Kiszyniowa, Mołdawi



 

























https://docs.google.com/document/d/1CnKQsIKF8dglBj9MWXma7V7b5oxDwp7vGBSZVq56_hE/edit?usp=sharing


 Konkurs kotów: wybieramy głównego bohatera naszych opowieści. 


Każda szkoła wybiera 1 kota i oddaje na niego głos w formularzu.  Musimy wybrać jednego kotka, więc musimy przeprowadzić głosowanie, bo wybór nie jest łatwy.  Wybieramy kotka nr 13.  Pomaga nam kukiełka- kot Peter , bohater książeczek Peter Cat , które czytamy po angielsku. 




And the winner is......... FLAME

He is two years old.

He is orange, black and white.

He is small and a bit fat.

He has got a short soft fur.

He is smart, curious, playful, energetic, kind, friendly, he is popular among other cat, he can tell a lot of funny stories, he has a medallion with his name on the neck.



Ten kotek będzie głównym bohaterem naszych przedstawień. 






https://forms.gle/tVWS6neop5XEgWBMA

Tworzymy kolekcję przedstawień kukiełkowych o przygodach kotka Flame. 

Prezentacja podzielona jest na następujące tematy: Jak masz na imię, Kolory, Przedmioty szkolne, Liczby 1-20, Części ciała, Ubrania letnie.

My wybraliśmy temat : przybory szkolne. Napisaliśmy krótki dialog składający się z prostych słów oraz pytań i odpowiedzi. 

Scenariusz dla nas napisała klasa z Rumuni. 

Następnie wykonaliśmy kukiełki z papierowych torebek. Każdy nazwał swojego kotka i próbował przedstawić go w języku angielskim, opowiedzieć o ulubionych kolorach oraz  nazywać przedmioty znajdujące się w plecaku.  Potem wybraliśmy aktorów którzy wystąpią w filmie , który został umieszczony we wspólnej kolekcji. 


Nagraliśmy przedstawienie wg scenariusza, który stworzyły dzieci z Rumuni  film i umieściliśmy  w e-booku, obok opowiadania napisanego przez szkołę partnerską.

















Tworzymy wielojęzyczny słownik o kotach za pomocą Canva.



If you are from Italy, Greece, Poland, Romania, Spain, Türkiye, please choose 3 tasks in the document below.

https://docs.google.com/document/d/1hQOR4LxOEYUcU5df2rFNQkHFWFoPORIQEqM-KWXyAWI/edit?usp=drivesdk


If you are from other countries, you will only write the translations of the 15 words in your own language.



https://www.canva.com/design/DAGkoG0sFPQ/bflcr8mY6Yk4D9cd0ooYFg/edit


CODE WEEK 


During Code Week, we invite you to join us in coding  


Code :   cw24-cETWW

In the table we pair up. Each partner creates a task for their matched partner. The task for the partner and the task we solve are placed in the book

https://docs.google.com/document/d/1u4fb5gSAauS5NHOb3ePaSsI0k9nHV3KCMV3N-EfVjGs/edit?usp=sharing



















PRACE DODATKOWE 









































EWALUACJA 

Oglądamy i omawiamy rezultaty. Odpowiadamy na pytania w ankiecie. 












Podsumowanie 

Głównym zadaniem tego międzynarodowego projektu edukacyjnego było stworzenie kolekcji mini przedstawień kukiełkowych w języku angielskim oraz słownika. W ramach współpracy z rówieśnikami z innych krajów wspólnie opracowali postacie kotów, napisali dialogi i przygotowali listę słówek oraz wyrażeń używanych w przedstawieniach. Wszystkie cyfrowe produkty powstałe w wyniku współpracy zostały zebrane w jednej broszurze.  
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz